خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

 افتتاح دهکده اشتغالزایی حسین‌آباد ناظم ملایر همزمان با دهه کرامت

همدان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر از افتتاح دهکده اشتغالزایی حسین آباد ناظم با ایجاد ۲۰۰ شغل همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۵۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در حاشیه بازدید و افتتاح طرح‌ها و کارگاه‌های اشتغالزایی بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: کارگاه مرواربافی با اشتغالزایی برای ۱۰ نفر و پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات یکی از کارگاه‌هایی است که امروز افتتاح شد و با تبدیل به یک تعاونی در حال گسترش است.

وی اضافه کرد: یک کارگاه قالیبافی نیز در روستای آورزمان با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر از زنان روستا و پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، افتتاح شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به افتتاح دو باب منزل مسکونی در محله نفت سیاه با کمک خیرین و گروه‌های جهادی، از افتتاح دهکده اشتغالزایی حسین آباد ناظم همزمان با دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: این دهکده شامل کارگاه خیاطی، قالیبافی، ریسندگی، مروار و کنترل کیفی انواع مواد غذایی است.

وی یادآور شد: علاوه بر تامین دستگاه‌های چرخ خیاطی و دارهای قالی این دهکده اشتغالزایی، مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت شده است و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات